Informatii privind livrarea produselor:

Puteti lansa o comanda foarte simplu: adaugati produsele dorite in cos, si dupa introducerea corecta a datelor necesare validarii comenzii, veti fi contactat telefonic in cel mai scurt timp de un reprezentant de vanzari, care va va informa despre disponibilitatea produsului la acel moment.

Fara confirmare telefonica nu se va livra nicio comanda!

Comanda se va livra in 24/48 ore (zile lucratoare) prin curier rapid (daca comandati de luni pana vineri pana la ora 16:00, coletul ajunge a doua zi, iar comenzile facute vineri dupa ora 16:00, sambata si duminica, se livreaza marti), iar plata produselor se va face in sistem ramburs la ridicarea coletului. Costul transportului este de 18 lei, iar la comenzi mai mari de 500 de lei sau la plata online cu cardul, transportul este GRATUIT (in aria de acoperire a curierului). In  cazul in care localitatea d-voastra nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat (peste 3600 de localitati), consultantii nostri va vor comunica telefonic diferenta de bani ce va trebui platita in plus pentru transportVa rugam sa nu comandati produse decat daca dispuneti de suma necesara achizitionarii lor.

La primul colet neridicat, ne rezervam dreptul de nu mai livra nicio comanda in sistem ramburs, ci doar cu plata integrala prin transfer bancar.

Informatii privind returnarea produselor:

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OG 130/2000 art.2 alin.1 lit.b). Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 art.4 alin.1 lit.b). Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (acest document tinand loc de contract conform legislatiei in vigoare) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin e-mail (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.


Pentru returnarea produsului trebuie sa completati Formularul de Retur din josul paginii. Acest lucru este necesar pentru a procesa in termen cat mai scurt Returul, si a va trimite un produs inlocuitor sau a va returna banii.

Pentru expedierea coletelor, va rugam sa folositi serviciul de curierat rapid (Fan Courier) prin care ati primit produsele. Adresa de livrare este: Constanta, B-dul Al. Lapusneanu nr 71, bl LV1, ap 31. Coletele trimise prin Posta Romana nu vor fi ridicate! Nu vom ridica coletele expediate de dumneavoasta cu plata ramburs, deoarece trebuie sa verificam daca produsul returnat este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, sa nu fie folosit, desfacut din legaturi, spalat, vopsit sau deteriorat). Daca ai indepartat ata aurie a extensiilor, pierzi garantia acestora! Pentru a vedea culoarea si calitatea extensiilor, este indeajuns sa le scoti din plasticul transparent si sa le compari cu parul tau, fara a rupe sau indeparta ata aurie. In cazul in care ai indepartat sau rupt ata aurie, nu incerca sa reambalezi extensiile! Acest lucru nu se va lua in considerare si va fi taxat drept produs folosit si va fi refuzat din motive de igiena! EXCEPTIE: in cazul in care ai scos extensiile din pachet (ai rupt / indepartat ata aurie) dar NU le-ai folosit si doresti schimbul lor sau retur, se percepe o taxa de reambalare (readaptare a produsului) in valoare de pana la 25% din suma totala a produsului.


Daca operatorii nostri vor semnala probleme privind starea produselor, acestia vor fotografia si intocmi un proces verbal in prezenta curierului, iar returul va fi refuzat.

Cheltuielile de returnare a marfii vor fi suportate de catre cumparator (transportul de la dumneavostra la sediul firmei noastre). Daca doriti schimbarea produsului cu un alt produs sau alta culoare / lungime veti suporta atat cheltuielile de la dumneavoastra pana la sediul firmei cat si returul.

Rambursarea contravalorii produsului sau a produselor returnate (Atentie, se ramburseaza contravaloarea produsului, nu si a taxelor de transport!) se va face in termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a transmis comanda (OG 130/2000 art.11 alin.1), prin virament bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur. In cazul in care transportul a fost gratuit (la comenzile mai mari de 500 lei sau a celor platite cu cardul) se va opri contravaloarea transportului din suma ce trebuie rambursata.

Echipa noastra verifica atent inainte de expediere fiecare produs, dar daca totusi v-a fost expediat alt produs decat cel pe care l-ati comandat, va rugam sa ne semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de DivineHair.ro .


Va dorim spor la cumparaturi!